2016-05-02

Stål-Stella

Allt börjar med ett paket och ett brev:
"Stål-Stella!
Jag börjar känna mig lite trött efter alla år och ser fram emot att få mer tid till min frimärkssamling.
Här kommer din nya dräkt. Jag har själv använt den i 70 år så sprillans ny är den ju inte....
Dräkten ska du bara använda när det verkligen behövs och den måste förvaras på ett ställe där ingen annan  kan hitta den.
Så hoppas jag få höra talas om dina stordåd förstås.

Med varma och starka hälsningar, Stål-Stina, före detta superhjälte.

P.S. Berätta inte detta för någon människa på jorden. Då går kraften förlorad."

Den ruttna hämnden är första boken om Stål-Stella skriven av Maria Frensborg. Här finns spänning, mod och superkraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.